• Home
  • O nas
    • O Nas
    • Zakwaterowanie
    • Wyżywienie
    • Transport
    • Pozwolenia
    • Dokumenty do Pobrania
  • Oferta

    OFERTA

    • Wycieczki szkolne
    • National Geographic Learning
    • ‘Vinci’ – Szkoła Twórczej Nauki
    • Wizyty w zagranicznych szkołach
    • Schoolspeakers.co.uk
    ANGLIA-WALIA W RODZINACH | Wycieczka Samolotem

    ANGLIA-WALIA W RODZINACH | Wycieczka Samolotem

    2,299.00 zł
    Więcej...
  • Dla nauczycieli
  • Blog
  • Galeria Zdjęć
  • Kontakt
  • Bon Turystyczny
  • Kapitał Obrotowy
    Grupa Concept Tours 3.0
    • Home
    • O nas
      • O Nas
      • Zakwaterowanie
      • Wyżywienie
      • Transport
      • Pozwolenia
      • Dokumenty do Pobrania
    • Oferta

      OFERTA

      • Wycieczki szkolne
      • National Geographic Learning
      • ‘Vinci’ – Szkoła Twórczej Nauki
      • Wizyty w zagranicznych szkołach
      • Schoolspeakers.co.uk
      ANGLIA-WALIA W RODZINACH | Wycieczka Samolotem

      ANGLIA-WALIA W RODZINACH | Wycieczka Samolotem

      2,299.00 zł
      Więcej...
    • Dla nauczycieli
    • Blog
    • Galeria Zdjęć
    • Kontakt
    • Bon Turystyczny
    • Kapitał Obrotowy

      Polska

      • Dom
      • Więcej...
      • Polska
      • MRÓWKI | GIEWARTÓW | Zielona Szkoła

      MRÓWKI | GIEWARTÓW | Zielona Szkoła

      Awatar użytkownika
      Grupa Concept Tours 3.0
      Polska
      580.00 zł
      Zielona Szkoła Mrówki Giewartów
      • Oferta
      580.00 zł
      • Oferta

      MRÓWKI | GIEWARTÓW | Zielona Szkoła

      Przygotujcie się na…

      • doskonałą zabawę, zdrowy i aktywny wypoczynek,
      • całodzienne, wszechstronne zajęcia o edukacyjnym charakterze z językiem angielskim w tle,
      • zakwaterowanie w fantastycznym miejscu, zbudowanym specjalnie z myślą o dzieciach i młodzieży, wszystkie zajęcia odbywają się na terenie ośrodka.

      Polecane dla…

      • dla uczniów w wieku 11-15,
      • nauczycieli historii, geografii, angielskiego, w-fu,
      • szukających atrakcyjnej alternatywy dla zagranicznych wycieczek szkolnych,
      • zwolenników aktywnych programów o edukacyjnym charakterze, gdzie nie ma czasu na nudę,
      • grup szkolnych szukających możliwości integracji.

      Top 5 powodów by jechać…

      👉Mrówki – ośrodek położony nad jeziorem Wilczyńskim posiadającym I klasę czystości wód, w odległości ok. 115 km od Kalisza i Poznania. Jest on otoczony przepięknym , starym lasem sosnowym. Ośrodek posiada bezpośredni dostęp do wody i własną plażę.

      👉 Michasiówka– ośrodek położony jest nad przepięknym i krystalicznie czystym jeziorem Powidzkim w Giewartowie, na terenie Powidzkiego Parku Krajobrazowego (około 10 km od Słupcy 40 km od Konina i 85 km od Poznania). Ośrodek jest ogrodzony, monitorowany, posiada bezpośredni dostęp do wody (130 m linii brzegowej), własną plażę, pomost, położony jest w zatoce, gdzie woda jest płytsza (do 1,20 m) i cieplejsza niż na otwartym jeziorze.

      👉Bezpieczeństwo i Zdrowie – Pobyt i program realizowane są zgodnie z aktualnymi wytycznymi sanitarnymi Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministerstwa Edukacji Narodowej.

      👉  Zajęcia – mnogość zajęć do wyboru przyprawia o zawrót głowy, park linowy, kajakarstwo, łucznictwo, gokarty, survival, zajęcia fitness czy taneczne, to tylko wycinek tego co można znaleźć w ofercie.

      👉  Kadra – ludzie z dużym doświadczeniem, posiadający niezbędne kwalifikacje do prowadzenia zajęć z młodzież, a także legitymujący się nieprzeciętnymi zdolnościami pedagogicznymi.

      👉SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI👉📞💻

      Szczegóły

      • Zajęcia Do uzgodnienia
      • Zadania Do uzgodnienia
      • Dni 3/5
      • Poziom Wszystkie poziomy
      • Język Polski / English
      • Min. uczestników 35
      • Zakwaterowanie Domki Mrówki lub Michasiówka
      • POBYT 3 DNIOWY:
      • prosimy wybrać 5 zajęć sportowo-rekreacyjnych, w tym maksymalnie 2 zajęcia linowe
      • oraz łącznie 2 zajęcia spośród zajęć: rozrywkowych, integracyjnych, edukacyjnych, w tym maksymalnie 1 zajęcie edukacyjne

       

      • POBYT 5-DNIOWY:
      • prosimy wybrać 10 zajęć sportowo-rekreacyjnych, w tym maksymalnie 3 zajęcia linowe (zrealizujemy minimum 8 spośród wybranych zajęć, a jeżeli czas pozwoli wszystkie 10)
      • oraz łącznie 4 zajęcia spośród zajęć: rozrywkowych, integracyjnych, edukacyjnych, w tym maksymalnie 1 zajęcie edukacyjne (zrealizujemy minimum 3 zajęcia, a jeżeli czas pozwoli wszystkie)

       

      ZAJĘCIA SPORTOWO-REKREACYJNE:

      1. ZAJĘCIA LINOWE– wszystkie zajęcia linowe odbywają się wyłącznie w obecności instruktora zajęć linowych. Wszyscy uczestnicy przed zajęciami zostają zapoznani z zasadami bezpieczeństwa, wyposażeni w kaski, uprzęże oraz przypięci do liny asekuracyjnej. Pracujemy na profesjonalnym i atestowanym sprzęcie. Rodzaje zajęć linowych:

      • PARK LINOWY MAŁY ‘MICHASIÓWKA’ ( dla klas 4-5 SP ) – zapraszamy do naszego podniebnego toru przeszkód! 􏰀􏰃􏰁􏰂 Posiadamy mały park linowy, który dostosowaliśmy specjalnie do potrzeb młodszych dzieci.
      • PARK LINOWY DUŻY ‘MICHASIÓWKA’ ( od klasy 6 SP ) – to park linowy dla starszych dzieci oraz młodzieży, którego poziom zaawansowania jest dostosowany do potrzeb starszych fanów niezapomnianych wrażeń na wysokościach.
      • ŚCIANKI WSPINACZKOWE O RÓŻNEJ SKALI TRUDNOŚCI ‘MICHASIÓWKA’ (od klasy 1 SP) – to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą pierwszy raz spróbować swoich sił we wspinaczce, ale także dla tych, którzy kolejny raz będą się wspinać po stromej ścianie.
      • WIEŻA ZE SKRZYNEK (od klasy 4 SP) – zajęcia polegają na zbudowaniu wieży ze skrzynek po napojach. Wieża może osiągnąć imponującą wysokość nawet 10 metrów. Podczas zajęć uczestnicy muszą wykazać się zmysłem równowagi, precyzją no i oczywiście odwagą 😉
      • TYROLKA (od 6 kl. SP) – to zjazd po ukośnej linie rozpiętej pomiędzy drzewami.
      • PAJĘCZA SIEĆ (od klasy 1 SP) – zajęcia linowe, podczas których uczestnicy wykazują się zwinnością i gibkością poprzez pokonywanie oczek w kilkumetrowej siatce zawieszonej pomiędzy drzewami.
      • WAHADŁO (od klasy 4 SP) ‘MRÓWKI’– zajęcia linowe – rodzaj ogromnej huśtawki.
      • STACJA LINOWA „FORT” (od klasy 4 SP) ‘MRÓWKI’– to wieloelementowe stanowisko linowe. Uczestnicy podczas zajęć zmierzą się zarówno ze ścianką wspinaczkową, rozwieszoną pomiędzy drzewami siatką linową,  jak i zejściem z wysokości po ścianie.

      2. ZAJĘCIA WODNO-PLAŻOWE(realizowane będą przy odpowiedniej pogodzie)

      • KAJAKARSTWO – właściwie dopasowane kapoki, kilka wskazówek jak wodować, jak wiosłować żeby płynąć, jakie są zasady bezpieczeństwa i pod czujnym okiem instruktora wyruszamy na wyprawę po jeziorze.
      • BALONIADA – uwielbiana przez wszystkich: dzieci, młodzież, instruktorów i nauczycieli. Piłkę do siatkówki plażowej zamieniamy w balony wypełnione wodą. Mokry przegrywa!
      • PLAŻOWANIE – ZABAWY W WODZIE (realizowane od 1 czerwca wyłącznie przy odpowiedniej temperaturze wody i powietrza) – w gorące dni i po gorących wrażeniach będziemy odpoczywać na plaży. Leżaki, koce, muzyka – zapraszamy do naszej plażowej strefy chilloutu.

      3. ZAJĘCIA SPORTOWO-REKREACYJNE – SPECJALISTYCZNE(przed wszystkimi zajęciami uczestnicy zapoznawani są z regulaminami zajęć)

      • ŁUCZNICTWO (od 4 klasy SP) – dwa stanowiska łucznicze oraz łuki sportowe i bloczkowe. Najlepszego strzelca wyłonimy pod czujnym okiem instruktora.
      • WIATRÓWKA (od 6 klasy SP) – na specjalistycznej strzelnicy statycznej przeznaczonej do strzelania z broni pneumatycznej okaże się kto z Was zostanie Królem Strzelców.
      • EUROJUMPING ‘MICHASIÓWKA’ – zapraszamy do strefy wysokich lotów! Dwa specjalistyczne stanowiska zapewniające moc wrażeń na wysokościach. Zabezpieczenie uprzężą, kilka wskazówek i nie pozostaje nic więcej, jak skakać do samych chmur.
      • GOKARTY I HULAJNOGI ‘MICHASIÓWKA’ – nauka i zabawa w jednym 😉 czyli bardzo przyjemna lekcja zasad ruchu drogowego. Najlepsi otrzymają sunsportowe prawo jazdy.

      4. ZAJĘCIA MILITARNO-SURVIVALOWE(przed wszystkimi zajęciami uczestnicy zapoznawani są z regulaminami zajęć, na czas zajęć grupa otrzymuję mundury)

      • SURVIVAL (od klasy 4 SP) – survival to umiejętność wtapiania się w naturę i współgrania z nią. Budowa bazy w terenie, kamuflaż, pozyskiwanie pożywienia i wody, poruszanie się w trudnym terenie. Zajęcia survivalowe odbywają się w lesie. Uczestnicy są pod stałą opieką instruktorów.
      • TERENOZNAWSTWO (od klasy 4 SP) – znajomość terenu, odczytywanie i sporządzanie map, posługiwanie się kompasem, wyznaczanie azymutu, znaki patrolowe i szkice terenu to stały punkt programu.
      • MUSZTRA (od klasy 6 SP) – uczymy się wykonywania komend, zdawania meldunku, dyscypliny, szyku i współpracy w grupie.
      • TOR PRZESZKÓD (od klasy 4 SP) ‘MRÓWKI’–  test sprawności fizycznej. Do pokonania kilka stacji i zadań  m.in. czołganie, slalom, podciąganie na drążkach.  To czas walki o najlepszy wynik i z własnymi słabościami, a wszystko pod czujnym okiem instruktora, który zawsze będzie motywował!

      5. GRY XXL (od klasy 1 SP) – ‘MICHASIÓWKA’

      Choć panuje moda na XS my przekonamy Was, że czasem XXL jest fajniejsze Mamy dla Was gry: KLOCKI XXL, TWISTER, CHIŃCZYK, KOŁO FORTUNY, LABIRYNT.

      6. ZAJĘCIA ANIMACJE TANECZNE (od klasy 1 SP)

      Otworzymy dla Was drzwi do magicznego świata animacji tanecznych . I dziewczęta i chłopców zarazimy miłością do najpopularniejszych układów tanecznych. Przekonamy, że taniec, to jeden z najgroźniejszych bakcyli jakie można połknąć.

      7. ZAJĘCIA FITNESS (od klasy 6 SP)

      Kształtujemy sprawność, siłę i koordynację, a bazujemy na ćwiczeniach znanych każdemu z Was: pompki, przysiady, wyskoki, podciąganie, bieganie. Najważniejszy jest zapał i silna wola. Sprawność i doświadczenie schodzą na drugi plan. I pamiętajcie! Zmęczenie mija, a satysfakcja zostaje!

      8. KROKIET (od klasy 1 SP)

      Boisko, drewniany młotek i kula – kto najszybciej przetoczy kulę wg ustalonego schematu?

      9. BULE (od klasy 1 SP)

      Ta tajemnicza nazwa to nic innego, jak rzucanie metalowymi kulami w kierunku cochonnet (franc. prosiaczek), u nas zwanego świnką.  Tylko nie wyrzuć świnki z pola!

      10. ZAJĘCIA ARTYSTYCZNE (prosimy o wybór maksymalnie 1 zajęcia; zajęcia mogą być realizowane wyłącznie w przypadku grup do 30 uczestników)

      • EKOTORBY (od klasy 4 SP) – zaprojektujecie i wykonacie ekotorby wg własnego pomysłu, malowane, wyszywane, ozdabianenaszywkami lub przypinkami…. Wola wyobraźni.
      • GRAFFITI (od klasy 4 SP) : spontaniczność czy przemyślane decyzje ?… tutaj Ty jesteś twórcą, więc do dzieła….
      • TWORZENIE BUTTONÓW (od klasy 1 SP) – torba, kurtka, czapka z kilkoma lub nawet kilkunastoma buttonami jest teraz niezwykle modna. Zatem, bądźmy modni i ekologiczni tworząc własne przypinki. Wykorzystamy na pozór niepotrzebne i bezużyteczne materiały: gazety, opakowania, własne rysunki i szkice…
      • MALOWANIE W PLENERZE XXL (od klasy 1 SP) – malujemy na dużych płótnach rozwieszonych w plenerze lub rozłożonych na trawie, każdy ma swój wyjątkowy i niepowtarzalny udział w całym dziele

      POZOSTAJE WYBÓR ZAJĘĆ ROZRYWKOWYCH, INTEGRACYJNYCH, EDUKACYJNYCH WG SCHEMATU:

      POBYT 3 DNIOWY:

      Łącznie 2 zajęcia spośród zajęć: rozrywkowych, integracyjnych, edukacyjnych, w tym maksymalnie 1 zajęcie edukacyjne

      POBYT 5-DNIOWY:
      Łącznie 4 zajęcia spośród zajęć: rozrywkowych, integracyjnych, edukacyjnych, w tym maksymalnie 1 zajęcie edukacyjne (zrealizujemy minimum 3 zajęcia, a jeżeli czas pozwoli wszystkie)

      ZAJĘCIA ROZRYWKOWE

      • OGNISKO – wspólna zabawa dzieci, wychowawców i animatorów Sun Sport przy ognisku. Ten wyjątkowy czas spędzimy na śpiewach, grach i zabawach. Nasi animatorzy pokażą Wam pląsy z całego świata! Dobra zabawa gwarantowana!
      • DYSKOTEKA – profesjonalne nagłośnienie, oświetlenie, wytwornice do baniek i dymu oraz najlepszy DJ w okolicy! Usłyszycie nie tylko ulubione hity, ale poznacie też fantastyczne zabawy i układy taneczne.
      • KARAOKE – zasada jest prosta: śpiewać każdy może! Specjalnie dla Was przygotowaliśmy bitwę na głosy i wiele innych muzycznych atrakcji! Niezapomniana szansa zabłyśnięcia i demonstracji kilkuoktawowego głosu.
      • WIECZÓR FILMOWY – dla klas 4-7.
      • WIECZÓR BAJKOWY – dla klas 1-3.GRY I

      ZABAWY INTEGRACYJNE

      • GRA TERENOWA (od klasy 1 SP) – integracyjna gra zespołowa, podczas której wymagamy od uczestników: zgrania, współpracy i chęci do działania! Grupa wyrusza wyznaczonym szlakiem i realizuje zadania przygotowane przez kadrę Sun Sport. Na zakończenie porównujemy wyniki i.. już wiemy, która grupa jest Mistrzem Gier Terenowych!
      • PODCHODY (od klasy 1 SP) – klasyczna gra integracyjna angażująca całą grupę. Strzałki, wskazówki, zadania… Kto będzie pierwszy?
      • MEGA ZBIJAK (od klasy 4 SP) – zespołowa rywalizacja na spryt, gibkość i poczucie humoru 
      • QOOLTURKA (od klasy 4 SP) – atmosferę spotkania tworzymy wspólnie. To czas burzy mózgów przy Scrabblach, grze Jenga, rozgrywekpomiędzy poinformowaną mniejszością i niepoinformowaną większością w towarzyskiej grze MAFIA, czas żartów i wygłupów, ale jednocześnie czas długich rozmów o życiu, przyjaźni, miłości.
      • KAWIARENKA (od klasy 1 SP) – czas na rozmowy w gronie bliskich znajomych, ale i na nawiązanie nowych przyjaźni. Gorąca czekolada lub herbata, coś słodkiego i oczywiście wy budujecie niezapomniany klimat, który na długo pozostaje w pamięci. Wspólne chwile urozmaicają gry, konkursy i żarty 􏰀􏰁􏰂􏰃.
      • ZGADUJ ZGADULA (od klasy 1 SP) – sprawdzimy kto z Was jest najbardziej spostrzegawczy i ma najdoskonalszą pamięć!

      ZAJĘCIA EDUKACYJNE DLA KLAS I-III (prosimy o wybór maksymalnie 1 zajęcia edukacyjnego)

      1. UCZĘ SIĘ PIERWSZEJ POMOCY.

      Na naukę udzielania pierwszej pomocy nigdy nie jest za wcześnie i nigdy nie jest za późno. Najważniejsze to zacząć i ćwiczyć . Wiemy, że temat pierwszej pomocy, szczególnie w przypadku młodych osób, może budzić różne emocje, dlatego nasze zajęcia przybiorą formę ćwiczeń poprzez zabawę, odgrywanie scenek i burzę mózgów. Taki sposób przekazywania wiedzy sprzyja pozytywnemu nastawieniu dzieci, łatwiej jest im się zaangażować, a co za tym idzie przyswoić wiedzę. Marzy nam się, aby udzielanie pierwszej pomocy stało się dobrym nawykiem każdego człowieka.

      CEL: Przygotowanie dzieci do racjonalnych zachowań w przypadku wystąpienia zagrożeń.

      CELE SZCZEGÓŁOWE:

      • nabywanie umiejętności wzywania pogotowia ratunkowego i informowania innych służb ratowniczych
      •  przygotowanie dzieci do wykonywania prostych czynności ratowniczych
      • wdrażanie do zachowań bezpiecznych na drodze, a także podczas gier i zabaw
      • zwrócenie uwagi na niebezpieczeństwa wynikające z posługiwania się przez dzieci niebezpiecznymi narzędziami: np. nóż, nożyczki, zapałki
      • kształtowanie gotowości niesienia pomocy poszkodowanym.FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, instruktaż, symulacja, gry dydaktyczne.

      2. ŚWIETNY ZE MNIE DZIECIAK.

      Jesteśmy pewni, że każde dziecko ma w sobie coś, co czyni go wyjątkowym. Wiemy też, jak trudno czasami zauważyć swój talent, który powinniśmy rozwijać. Te zajęcia mogą stać się pierwszym krokiem do budowania własnej wartości.

      CEL: Zapoznanie dziecka z procesem uczenia się na własnych błędach.

      CELE SZCZEGÓŁOWE:

      • trenowanie pozytywnego myślenie o samym sobie i innych
      • umiejętność kulturalnego przyjęcia i udzielenie krytyki
      • doskonalenie współpracy w grupie
      • doświadczanie radzenia sobie z niepowodzeniem w bezpiecznych warunkach
      • trening wytrwałości w dążeniu do zamierzonego celu. FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne,

      3. JESTEM SUPERBOHATEREM – ROBIĘ COŚ DOBREGO DLA INNYCH.

      Suberbohater, to nie osoba w kostiumie z nadprzyrodzonymi mocami. Prawdziwy bohater rodzi się w naszych sercach za każdym razem, kiedy pomagamy innym i kiedy uczymy jak pomagać. A pomagać może każdy i ten duży i mały.

      CEL: Rozwijanie umiejętność mądrego pomagania innym. Empatia rozumiana jako swoista zdolność rozumienia drugiego człowieka.

      CELE SZCZEGÓŁOWE:

      • dziecko opisuje ideę, formy i korzyści płynące z wolontariatu
      • rozwijanie wrażliwości i uważności na potrzeby innych osób
      • analizowanie możliwości pomagania w swoim bliskim otoczeniu (klasa, dom).

      FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama.

      4. ZNAM SWOJE EMOCJE.

      Radość, smutek, strach, gniew złość, to tylko niektóre z emocji spotykane przez każdego z nas w codziennym życiu. Pomagają nam one zrozumieć, co jest dobre, a co już niekoniecznie. Emocje są jak drogowskazy, dzięki którym wybieramy w życiu właściwą drogę. Dlatego tak ważne jest, aby o emocjach uczyć już od najmłodszych lat.

      CEL: Rozpoznawanie emocji takich jak – strach, radość, smutek, złość.

      CELE SZCZEGÓŁOWE:

      • nazywanie emocji, pokazywanie emocji i odczytywanie emocji innych
      • rozpoznawanie emocji na podstawie tonu głosu, mimiki i gestów
      • umiejętność wskazywania, co wywołuje emocje
      • integracja, nabywanie umiejętności do pracy w grupie.

      FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.

      5. PIĘKNY ŚWIAT WOKÓŁ NAS.

      Ziemia, to niezwykła planeta, pełna uroku, wdzięku i niespodzianek. Każdego dnia odkrywa swoje oblicza, sekrety i obdarowuje wszystkie istoty, które na niej żyją, tym co najlepsze. Nasza planeta jest doskonała, natomiast my ludzie cały czas musimy uczyć się jak żyć w zgodzie z naturą, w jaki sposób rozwijać się, by nie zakłócać naturalnego cyklu życia, jak czerpać a nie niszczyć. Przed nami wiele nauki, ale koniecznej by żyć.CEL: Uświadomienie roli przyrody w świecie. Rozwijanie świadomości ekologicznej.

      CELE SZCZEGÓŁOWE:

      • dziecko potrafi wyjaśnić, jak brak segregacji śmieci wpływa na klimat
      • rozwijanie wyobraźni poprzez tworzenie własnego produktu recyklingowego
      • dziecko potrafi wyjaśnić, że nie wszystko, co go otacza jest częścią przyrody
      • zespołowe przeprowadzenie obserwacji w terenie i samodzielne wyciąganie z nich wnioski.

      FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.

      ZAJĘCIA EDUKACYJNE DLA KLAS IV – VIII (prosimy o wybór maksymalnie 1 zajęcia edukacyjnego)

      1. UDZIELAM PIERWSZEJ POMOCY.

      Udzielanie pierwszej pomocy, to jedna z najważniejszych umiejętności, jakie powinien posiąść każdy człowiek, nawet nastolatek. Znajomość zasad w tym zakresie, pozwala umiejętnie reagować w sytuacji zagrożenia zdrowia i życia, a zapewnienie wsparcia i pomocy poszkodowanym do momentu przyjazdu wykwalifikowanego zespołu, niejednokrotnie stanowi bezcenną pomoc. Nigdy nie jest się za małym, aby uratować czyjeś lub swoje życie.CEL: Nabycie umiejętności niesienia pomocy, poznanie zachowań sprzyjających bezpieczeństwu ludzi i przyrody.

      CELE SZCZEGÓŁOWE:

      • uczenie właściwych zachowań w różnych sytuacjach i umiejętność korzystania z doświadczeń
      • uwrażliwianie na zagrożenia sytuacyjne
      • przekazywanie treści rozwijających zdolności dostrzegania różnego rodzaju związków i zależności przyczynowo-skutkowych
      • kształtowanie nawyków i wyobraźni, rozbudzenie wrażliwości.

      FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, instruktaż, symulacja, gry dydaktyczne.

      2. EMOCJE POD KONTROLĄ.

      Wymykające się spod kontroli emocje takie jak złość, strach czy smutek, stanowią częste źródło problemów zarówno w szkolnej ławce, w domu, jak i podczas zabaw z kolegami. Chcąc pomóc dzieciom nauczyć się panować nad emocjami, czy wyjaśnić w jaki sposób reagować na agresję, konieczne jest wzbudzenie ich zaufania i przekonania, że zawsze mogą liczyć na nasze wsparcie.

      CEL: Poznanie nieagresywnych sposobów radzenia sobie ze złością, agresją i przemocą.

      CELE SZCZEGÓŁOWE:

      • umiejętność rozpoznawania własnych emocji w różnych sytuacjach życiowych
      • analiza własnych reakcji i strategii związanych ze złością, agresją i przemocą
      • dziecko oswaja negatywne emocje, potrafi poradzić sobie w sytuacji agresji, przemocy, w chwili emocjonalnej złości.

      FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.

      3. POLUBIĆ SIEBIE.

      Hormony szaleją, zmienia się sylwetka, często konieczność sprostania wymaganiom najbliższego otoczenia, kolegów, potężna chęć bycia akceptowanym, a niejednokrotnie egzaminy i wybór nowej szkoły. Jak właściwie pomóc młodej osobie z natłokiem myśli i emocji, pełnej lęków i obaw? Czy jestem fajny? Czy nadal chcą się ze mną kolegować? Czy odnajdę się w nowym miejscu? Nasza sugestia: zacznijmy od tematu poczucia własnej wartości.

      CEL: Poznanie sposobów dbania o poczucie własnej wartości.

      CELE SZCZEGÓŁOWE:

      • umiejętność określenia własnych mocnych i słabych stron
      • dziecko ma poczucie własnej wartości i ma świadomość dlaczego warto o nie dbać
      • umiejętność docenienia wsparcia, jakie otrzymuje się od innych osób
      • dziecko zna i stosuje sposoby, którymi wzmacnia poczucie własnej wartości.

      FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.

      4. POTRAFIĘ BYĆ MĄDRYM W SIECI.

      Sieć internetowa stała się globalną wioską z ogromnymi możliwościami i tak, jak w każdej wiosce spotkać w niej można przyjaciół, kolegów, ale też osoby, których intencje nie są szczere. Czasami zdawać by się mogło, że w globalnej wiosce można zostać kim się chce, że jest to miejsce bezpieczne, a to nic bardziej mylnego. Internet, to odzwierciedlenie naszego świata, który jest tak samo piękny, jak i niebezpieczny. Chcemy rozmawiać o tym, jak odnaleźć w wirtualnej rzeczywistości, jak wystrzegać się niebezpieczeństw, a jednocześnie korzystać z dostępnych tam zasobów.

      CEL: Uświadomienie, jak aktywność działania w Internecie wpływa na zdrowie, wizerunek i bezpieczeństwo. Uświadomienie potrzeby poznania swoich mocnych stron.

      CELE SZCZEGÓŁOWE:

      • dziecko zna zagrożenia dla wizerunku i własnego bezpieczeństwa związane z nierozważnym korzystaniem z Internetu
      • potrafi świadomie i rozważnie korzystać z Internetu
      • potrafi nazwać swoje mocne strony, pasje i zainteresowania
      • wie, że świadomość swoich mocnych stron, poszukiwanie ich i łączenie ze swoimi zainteresowaniami może być pomocne w mądrym korzystaniu z sieci.

      FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.

      5. POMAGAMY – WYGRYWAMY.

      A może Siła PomocyKażdy, kto choć raz pomógł drugiej osobie czuł siłę, radość i moc. To uczucia, które stanowią największą nagrodę jaką można sobie wyobrazić. W sytuacji idealnej ludzie pomagają nie dla korzyści, ale właśnie po to, by czuć tę pozytywną energię. Wierzymy, że wśród uczestników naszych warsztatów uda nam się zaszczepić chęć niesienia pomocy.

      CEL: Uświadomienie korzyści, jakie daje pomoc potrzebującym. Zapoznanie z ideą działania wolontariatu.

      CELE SZCZEGÓŁOWE:

      • świadomość korzyści jakie płyną z bycia wolontariuszem
      • znajomość pojęcia wolontariatu
      • umiejętność pracy w zespole
      • rozumienie potrzeby pomocy innym oraz świadomość wpływu jej niesienia na własny rozwój.

      FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.

      6. EKOŻYCIE W ŚWIECIE NIE EKO.

      Mówi się, że potrzeba jest matką wynalazków, i tak człowiek tworzył rzeczy przełomowe, fenomenalne, budzące zachwyt i ułatwiające życie ludziom na całym świecie. Rewolucja technologiczna przyczyniła się do wielu nieodwracalnych w skutkach efektów. Teraz przyszedł czas, by ochronić to, co zagrożone i odnowić choć część tego co utracone. W końcu Ziemia to nasz dom, o który trzeba dbać.

      CEL: Uświadomienie, jakie działania może podjąć każdy człowiek w dziedzinie ochrony środowiska.

      FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.

      ZAJĘCIA I SPRZĘT OGÓLNODOSTĘPNY (niepodlegający wyborowi)

      • BATUT – w naszym ośrodku dysponujemy batutami, czyli specjalistyczną trampoliną do wykonywania wysokich skoków. Batuty osłonięte są specjalną siatką, która gwarantuje bezpieczną zabawę, a nasi instruktorzy z pewnością zaprezentują Wam wiele ciekawych ćwiczeń na batucie.
      • GIBON – czy chodzenie po linie to nadal sport? Oczywiście, że tak. Slackline to idealna forma ćwiczeń angażująca zarówno ciało jak i umysł. Dysponujemy profesjonalną liną, dzięki której każdy zainteresowany będzie mógł przekonać się jak ważne jest zachowanie równowagi w życiu.
      • SALA GIER:
        • 2 stoły do tenisa stołowego
        • 2 stoły do gry w piłkarzyki
        • stół do cymbergaja
        • dart
        • stół bilardowy
        • zestaw gier planszowych oraz stolikowych.

      ZAJĘCIA UZUPEŁNIAJĄCE
      (mogą zostać wykorzystane w przypadku wolnego czasu, co raczej zdarza się bardzo rzadko)

      KOMPLEKS BOISK WIELOFUNKCYJNYCH DO:  

      • koszykówki
      • piłki siatkowej
      • piłki nożnej
      • siatkówki plażowej
      • unihokeja
      • rugby
      • krokieta
      • gry w bule
      • tag rugby

      Boiska są oświetlone, o odpowiedniej nawierzchni. Znajdzie się również miejsce dla wiernych kibiców.

      ŚWIADCZENIA

      Cena podstawowa obejmuje: 

      • transport komfortowym autokarem (rozkładane fotele, klimatyzacja, barek, DVD),
      • zakwaterowanie w Ośrodek kolonijnym ‘Kulka’, 5/6 osób z łazienkami,
      • 3 posiłki dziennie, pierwsze świadczenie – obiad w dniu przyjazdu, ostatnie – śniadanie w dniu wyjazdu,
      • kierownik i animatorzy z ramienia organizatora odpowiadający za realizację programu, opieka nauczycieli,
      • ubezpieczenie TU Europa (Standard PLUS, KL 30.000 EUR, NNW 5.000 EUR, BP 500 EUR, OC 50.000 EUR),
      • gwarancję ubezpieczeniową, fundusz gwarancyjny. opaski ICE

      ?

      Cena podstawowa nie obejmuje: 

      • ubezpieczenia od rezygnacji.

      ?

      CENY

      Liczba uczestników/Termin    3 dni*    5 dni*
      50+ kwiecień/wrzesień    499,00 zł    670,00 zł
      30+ kwiecień/wrzesień    629,00 zł    790,00 zł
      50+ maj lub czerwiec    550,00 zł    730,00 zł
      30+ maj lub czerwiec    660,00 zł    890,00 zł

      *  Do ceny należy doliczyć koszt transportu.

      PROGRAM CONTENT LEARNING – w cenie
      Zajęcia językowe W CENIE
      Materiały edukacyjne W CENIE
      PROGRAM CONTENT TRAVEL – dodatkowo płatny  
      OPCJA 1
      Kórnik, Rogalin, Puszczykowo: neogotycki zamek i arboretum w Kórniku, barokowy pałac Raczyńskich w Rogalinie, Pracownia Literacka A. Fiedlera w Puszyczkowie. 80 PLN/os
      OPCJA 2
      GNIEZNO – Muzeum Archidiecezji Gnieźnieńskiej, Muzeum Państwa Polskiego, Katedra – Sanktuarium św. Wojciecha. 80 PLN/os
      OPCJA 2
      BISKUPIN – Najbardziej znany obiekt archeologiczny w kraju, ukazujący życie w kulturze łużyckiej. 70 PLN/os

      Leave A Reply Anuluj pisanie odpowiedzi

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

      • Share:

      Sprawdź również

      ANGLIA-WALIA W RODZINACH | Wycieczka Samolotem
      Grupa Concept Tours 3.0

      ANGLIA-WALIA W RODZINACH | Wycieczka Samolotem

      36
      2,299.00 zł
      LONDYN WAKACJE W RODZINACH | 8 dni | WAKACJE 2022
      Grupa Concept Tours 3.0

      LONDYN WAKACJE W RODZINACH | 8 dni | WAKACJE 2022

      38
      2,199.00 zł
      NORWEGIA-DANIA | Wycieczka szkolna PROMY i AUTOKAR (1 noc na PROMIE)
      Grupa Concept Tours 3.0

      NORWEGIA-DANIA | Wycieczka szkolna PROMY i AUTOKAR (1 noc na PROMIE)

      36
      2,199.00 zł
      NORWEGIA-SZWECJA-DANIA | Wycieczka szkolna PROMY i AUTOKAR KOMFORT+
      Grupa Concept Tours 3.0

      NORWEGIA-SZWECJA-DANIA | Wycieczka szkolna PROMY i AUTOKAR KOMFORT+

      36
      2,299.00 zł
      ANGLIA – LONDYN | 7 dni | Edukacyjna Wycieczka Szkolna
      Grupa Concept Tours 3.0

      ANGLIA - LONDYN | 7 dni | Edukacyjna Wycieczka Szkolna

      36
      1,599.00 zł
      ANGLIA-SZKOCJA | 8 dni | Edukacyjna Wycieczka Szkolna

      ANGLIA-SZKOCJA | 8 dni | Edukacyjna Wycieczka Szkolna

      1,999.00 zł
      LONDYN | 7 dni | Wycieczka szkolna autokarem STANDARD+

      LONDYN | 7 dni | Wycieczka szkolna autokarem STANDARD+

      2,099.00 zł
      LONDYN | 6 dni | Wycieczka szkolna autokarem STANDARD+

      LONDYN | 6 dni | Wycieczka szkolna autokarem STANDARD+

      1,849.00 zł
      Andrzej Dawid Grupa Concept Tours 3.0

      All Courses

      • Anglia Walia
      • Irlandia
      • Nauczyciele
      • Niemcy Austria Szwajcaria
      • Polska
      • Skandynawia
      • Szkocja

      Copyright © 2022 Andrzej Dawid Grupa Concept Tours 3.0 All rights reserved.