MRÓWKI | GIEWARTÓW | Zielona Szkoła
Przygotujcie się na…
- doskonałą zabawę, zdrowy i aktywny wypoczynek,
- całodzienne, wszechstronne zajęcia o edukacyjnym charakterze z językiem angielskim w tle,
- zakwaterowanie w fantastycznym miejscu, zbudowanym specjalnie z myślą o dzieciach i młodzieży, wszystkie zajęcia odbywają się na terenie ośrodka.
Polecane dla…
- dla uczniów w wieku 11-15,
- nauczycieli historii, geografii, angielskiego, w-fu,
- szukających atrakcyjnej alternatywy dla zagranicznych wycieczek szkolnych,
- zwolenników aktywnych programów o edukacyjnym charakterze, gdzie nie ma czasu na nudę,
- grup szkolnych szukających możliwości integracji.
Top 5 powodów by jechać…
👉Mrówki – ośrodek położony nad jeziorem Wilczyńskim posiadającym I klasę czystości wód, w odległości ok. 115 km od Kalisza i Poznania. Jest on otoczony przepięknym , starym lasem sosnowym. Ośrodek posiada bezpośredni dostęp do wody i własną plażę.
👉 Michasiówka– ośrodek położony jest nad przepięknym i krystalicznie czystym jeziorem Powidzkim w Giewartowie, na terenie Powidzkiego Parku Krajobrazowego (około 10 km od Słupcy 40 km od Konina i 85 km od Poznania). Ośrodek jest ogrodzony, monitorowany, posiada bezpośredni dostęp do wody (130 m linii brzegowej), własną plażę, pomost, położony jest w zatoce, gdzie woda jest płytsza (do 1,20 m) i cieplejsza niż na otwartym jeziorze.
👉Bezpieczeństwo i Zdrowie – Pobyt i program realizowane są zgodnie z aktualnymi wytycznymi sanitarnymi Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministerstwa Edukacji Narodowej.
👉 Zajęcia – mnogość zajęć do wyboru przyprawia o zawrót głowy, park linowy, kajakarstwo, łucznictwo, gokarty, survival, zajęcia fitness czy taneczne, to tylko wycinek tego co można znaleźć w ofercie.
👉 Kadra – ludzie z dużym doświadczeniem, posiadający niezbędne kwalifikacje do prowadzenia zajęć z młodzież, a także legitymujący się nieprzeciętnymi zdolnościami pedagogicznymi.
Szczegóły
- Zajęcia Do uzgodnienia
- Zadania Do uzgodnienia
- Dni 3/5
- Poziom Wszystkie poziomy
- Język Polski / English
- Min. uczestników 35
- Zakwaterowanie Domki Mrówki lub Michasiówka
- POBYT 3 DNIOWY:
- prosimy wybrać 5 zajęć sportowo-rekreacyjnych, w tym maksymalnie 2 zajęcia linowe
- oraz łącznie 2 zajęcia spośród zajęć: rozrywkowych, integracyjnych, edukacyjnych, w tym maksymalnie 1 zajęcie edukacyjne
- POBYT 5-DNIOWY:
- prosimy wybrać 10 zajęć sportowo-rekreacyjnych, w tym maksymalnie 3 zajęcia linowe (zrealizujemy minimum 8 spośród wybranych zajęć, a jeżeli czas pozwoli wszystkie 10)
- oraz łącznie 4 zajęcia spośród zajęć: rozrywkowych, integracyjnych, edukacyjnych, w tym maksymalnie 1 zajęcie edukacyjne (zrealizujemy minimum 3 zajęcia, a jeżeli czas pozwoli wszystkie)
ZAJĘCIA SPORTOWO-REKREACYJNE:
1. ZAJĘCIA LINOWE– wszystkie zajęcia linowe odbywają się wyłącznie w obecności instruktora zajęć linowych. Wszyscy uczestnicy przed zajęciami zostają zapoznani z zasadami bezpieczeństwa, wyposażeni w kaski, uprzęże oraz przypięci do liny asekuracyjnej. Pracujemy na profesjonalnym i atestowanym sprzęcie. Rodzaje zajęć linowych:
- PARK LINOWY MAŁY ‘MICHASIÓWKA’ ( dla klas 4-5 SP ) – zapraszamy do naszego podniebnego toru przeszkód! Posiadamy mały park linowy, który dostosowaliśmy specjalnie do potrzeb młodszych dzieci.
- PARK LINOWY DUŻY ‘MICHASIÓWKA’ ( od klasy 6 SP ) – to park linowy dla starszych dzieci oraz młodzieży, którego poziom zaawansowania jest dostosowany do potrzeb starszych fanów niezapomnianych wrażeń na wysokościach.
- ŚCIANKI WSPINACZKOWE O RÓŻNEJ SKALI TRUDNOŚCI ‘MICHASIÓWKA’ (od klasy 1 SP) – to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą pierwszy raz spróbować swoich sił we wspinaczce, ale także dla tych, którzy kolejny raz będą się wspinać po stromej ścianie.
- WIEŻA ZE SKRZYNEK (od klasy 4 SP) – zajęcia polegają na zbudowaniu wieży ze skrzynek po napojach. Wieża może osiągnąć imponującą wysokość nawet 10 metrów. Podczas zajęć uczestnicy muszą wykazać się zmysłem równowagi, precyzją no i oczywiście odwagą 😉
- TYROLKA (od 6 kl. SP) – to zjazd po ukośnej linie rozpiętej pomiędzy drzewami.
- PAJĘCZA SIEĆ (od klasy 1 SP) – zajęcia linowe, podczas których uczestnicy wykazują się zwinnością i gibkością poprzez pokonywanie oczek w kilkumetrowej siatce zawieszonej pomiędzy drzewami.
- WAHADŁO (od klasy 4 SP) ‘MRÓWKI’– zajęcia linowe – rodzaj ogromnej huśtawki.
- STACJA LINOWA „FORT” (od klasy 4 SP) ‘MRÓWKI’– to wieloelementowe stanowisko linowe. Uczestnicy podczas zajęć zmierzą się zarówno ze ścianką wspinaczkową, rozwieszoną pomiędzy drzewami siatką linową, jak i zejściem z wysokości po ścianie.
2. ZAJĘCIA WODNO-PLAŻOWE(realizowane będą przy odpowiedniej pogodzie)
- KAJAKARSTWO – właściwie dopasowane kapoki, kilka wskazówek jak wodować, jak wiosłować żeby płynąć, jakie są zasady bezpieczeństwa i pod czujnym okiem instruktora wyruszamy na wyprawę po jeziorze.
- BALONIADA – uwielbiana przez wszystkich: dzieci, młodzież, instruktorów i nauczycieli. Piłkę do siatkówki plażowej zamieniamy w balony wypełnione wodą. Mokry przegrywa!
- PLAŻOWANIE – ZABAWY W WODZIE (realizowane od 1 czerwca wyłącznie przy odpowiedniej temperaturze wody i powietrza) – w gorące dni i po gorących wrażeniach będziemy odpoczywać na plaży. Leżaki, koce, muzyka – zapraszamy do naszej plażowej strefy chilloutu.
3. ZAJĘCIA SPORTOWO-REKREACYJNE – SPECJALISTYCZNE(przed wszystkimi zajęciami uczestnicy zapoznawani są z regulaminami zajęć)
- ŁUCZNICTWO (od 4 klasy SP) – dwa stanowiska łucznicze oraz łuki sportowe i bloczkowe. Najlepszego strzelca wyłonimy pod czujnym okiem instruktora.
- WIATRÓWKA (od 6 klasy SP) – na specjalistycznej strzelnicy statycznej przeznaczonej do strzelania z broni pneumatycznej okaże się kto z Was zostanie Królem Strzelców.
- EUROJUMPING ‘MICHASIÓWKA’ – zapraszamy do strefy wysokich lotów! Dwa specjalistyczne stanowiska zapewniające moc wrażeń na wysokościach. Zabezpieczenie uprzężą, kilka wskazówek i nie pozostaje nic więcej, jak skakać do samych chmur.
- GOKARTY I HULAJNOGI ‘MICHASIÓWKA’ – nauka i zabawa w jednym 😉 czyli bardzo przyjemna lekcja zasad ruchu drogowego. Najlepsi otrzymają sunsportowe prawo jazdy.
4. ZAJĘCIA MILITARNO-SURVIVALOWE(przed wszystkimi zajęciami uczestnicy zapoznawani są z regulaminami zajęć, na czas zajęć grupa otrzymuję mundury)
- SURVIVAL (od klasy 4 SP) – survival to umiejętność wtapiania się w naturę i współgrania z nią. Budowa bazy w terenie, kamuflaż, pozyskiwanie pożywienia i wody, poruszanie się w trudnym terenie. Zajęcia survivalowe odbywają się w lesie. Uczestnicy są pod stałą opieką instruktorów.
- TERENOZNAWSTWO (od klasy 4 SP) – znajomość terenu, odczytywanie i sporządzanie map, posługiwanie się kompasem, wyznaczanie azymutu, znaki patrolowe i szkice terenu to stały punkt programu.
- MUSZTRA (od klasy 6 SP) – uczymy się wykonywania komend, zdawania meldunku, dyscypliny, szyku i współpracy w grupie.
- TOR PRZESZKÓD (od klasy 4 SP) ‘MRÓWKI’– test sprawności fizycznej. Do pokonania kilka stacji i zadań m.in. czołganie, slalom, podciąganie na drążkach. To czas walki o najlepszy wynik i z własnymi słabościami, a wszystko pod czujnym okiem instruktora, który zawsze będzie motywował!
5. GRY XXL (od klasy 1 SP) – ‘MICHASIÓWKA’
Choć panuje moda na XS my przekonamy Was, że czasem XXL jest fajniejsze Mamy dla Was gry: KLOCKI XXL, TWISTER, CHIŃCZYK, KOŁO FORTUNY, LABIRYNT.
6. ZAJĘCIA ANIMACJE TANECZNE (od klasy 1 SP)
Otworzymy dla Was drzwi do magicznego świata animacji tanecznych . I dziewczęta i chłopców zarazimy miłością do najpopularniejszych układów tanecznych. Przekonamy, że taniec, to jeden z najgroźniejszych bakcyli jakie można połknąć.
7. ZAJĘCIA FITNESS (od klasy 6 SP)
Kształtujemy sprawność, siłę i koordynację, a bazujemy na ćwiczeniach znanych każdemu z Was: pompki, przysiady, wyskoki, podciąganie, bieganie. Najważniejszy jest zapał i silna wola. Sprawność i doświadczenie schodzą na drugi plan. I pamiętajcie! Zmęczenie mija, a satysfakcja zostaje!
8. KROKIET (od klasy 1 SP)
Boisko, drewniany młotek i kula – kto najszybciej przetoczy kulę wg ustalonego schematu?
9. BULE (od klasy 1 SP)
Ta tajemnicza nazwa to nic innego, jak rzucanie metalowymi kulami w kierunku cochonnet (franc. prosiaczek), u nas zwanego świnką. Tylko nie wyrzuć świnki z pola!
10. ZAJĘCIA ARTYSTYCZNE (prosimy o wybór maksymalnie 1 zajęcia; zajęcia mogą być realizowane wyłącznie w przypadku grup do 30 uczestników)
- EKOTORBY (od klasy 4 SP) – zaprojektujecie i wykonacie ekotorby wg własnego pomysłu, malowane, wyszywane, ozdabianenaszywkami lub przypinkami…. Wola wyobraźni.
- GRAFFITI (od klasy 4 SP) : spontaniczność czy przemyślane decyzje ?… tutaj Ty jesteś twórcą, więc do dzieła….
- TWORZENIE BUTTONÓW (od klasy 1 SP) – torba, kurtka, czapka z kilkoma lub nawet kilkunastoma buttonami jest teraz niezwykle modna. Zatem, bądźmy modni i ekologiczni tworząc własne przypinki. Wykorzystamy na pozór niepotrzebne i bezużyteczne materiały: gazety, opakowania, własne rysunki i szkice…
- MALOWANIE W PLENERZE XXL (od klasy 1 SP) – malujemy na dużych płótnach rozwieszonych w plenerze lub rozłożonych na trawie, każdy ma swój wyjątkowy i niepowtarzalny udział w całym dziele
POZOSTAJE WYBÓR ZAJĘĆ ROZRYWKOWYCH, INTEGRACYJNYCH, EDUKACYJNYCH WG SCHEMATU:
POBYT 3 DNIOWY:
Łącznie 2 zajęcia spośród zajęć: rozrywkowych, integracyjnych, edukacyjnych, w tym maksymalnie 1 zajęcie edukacyjne
POBYT 5-DNIOWY:
Łącznie 4 zajęcia spośród zajęć: rozrywkowych, integracyjnych, edukacyjnych, w tym maksymalnie 1 zajęcie edukacyjne (zrealizujemy minimum 3 zajęcia, a jeżeli czas pozwoli wszystkie)
ZAJĘCIA ROZRYWKOWE
- OGNISKO – wspólna zabawa dzieci, wychowawców i animatorów Sun Sport przy ognisku. Ten wyjątkowy czas spędzimy na śpiewach, grach i zabawach. Nasi animatorzy pokażą Wam pląsy z całego świata! Dobra zabawa gwarantowana!
- DYSKOTEKA – profesjonalne nagłośnienie, oświetlenie, wytwornice do baniek i dymu oraz najlepszy DJ w okolicy! Usłyszycie nie tylko ulubione hity, ale poznacie też fantastyczne zabawy i układy taneczne.
- KARAOKE – zasada jest prosta: śpiewać każdy może! Specjalnie dla Was przygotowaliśmy bitwę na głosy i wiele innych muzycznych atrakcji! Niezapomniana szansa zabłyśnięcia i demonstracji kilkuoktawowego głosu.
- WIECZÓR FILMOWY – dla klas 4-7.
- WIECZÓR BAJKOWY – dla klas 1-3.GRY I
ZABAWY INTEGRACYJNE
- GRA TERENOWA (od klasy 1 SP) – integracyjna gra zespołowa, podczas której wymagamy od uczestników: zgrania, współpracy i chęci do działania! Grupa wyrusza wyznaczonym szlakiem i realizuje zadania przygotowane przez kadrę Sun Sport. Na zakończenie porównujemy wyniki i.. już wiemy, która grupa jest Mistrzem Gier Terenowych!
- PODCHODY (od klasy 1 SP) – klasyczna gra integracyjna angażująca całą grupę. Strzałki, wskazówki, zadania… Kto będzie pierwszy?
- MEGA ZBIJAK (od klasy 4 SP) – zespołowa rywalizacja na spryt, gibkość i poczucie humoru
- QOOLTURKA (od klasy 4 SP) – atmosferę spotkania tworzymy wspólnie. To czas burzy mózgów przy Scrabblach, grze Jenga, rozgrywekpomiędzy poinformowaną mniejszością i niepoinformowaną większością w towarzyskiej grze MAFIA, czas żartów i wygłupów, ale jednocześnie czas długich rozmów o życiu, przyjaźni, miłości.
- KAWIARENKA (od klasy 1 SP) – czas na rozmowy w gronie bliskich znajomych, ale i na nawiązanie nowych przyjaźni. Gorąca czekolada lub herbata, coś słodkiego i oczywiście wy budujecie niezapomniany klimat, który na długo pozostaje w pamięci. Wspólne chwile urozmaicają gry, konkursy i żarty .
- ZGADUJ ZGADULA (od klasy 1 SP) – sprawdzimy kto z Was jest najbardziej spostrzegawczy i ma najdoskonalszą pamięć!
ZAJĘCIA EDUKACYJNE DLA KLAS I-III (prosimy o wybór maksymalnie 1 zajęcia edukacyjnego)
1. UCZĘ SIĘ PIERWSZEJ POMOCY.
Na naukę udzielania pierwszej pomocy nigdy nie jest za wcześnie i nigdy nie jest za późno. Najważniejsze to zacząć i ćwiczyć . Wiemy, że temat pierwszej pomocy, szczególnie w przypadku młodych osób, może budzić różne emocje, dlatego nasze zajęcia przybiorą formę ćwiczeń poprzez zabawę, odgrywanie scenek i burzę mózgów. Taki sposób przekazywania wiedzy sprzyja pozytywnemu nastawieniu dzieci, łatwiej jest im się zaangażować, a co za tym idzie przyswoić wiedzę. Marzy nam się, aby udzielanie pierwszej pomocy stało się dobrym nawykiem każdego człowieka.
CEL: Przygotowanie dzieci do racjonalnych zachowań w przypadku wystąpienia zagrożeń.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- nabywanie umiejętności wzywania pogotowia ratunkowego i informowania innych służb ratowniczych
- przygotowanie dzieci do wykonywania prostych czynności ratowniczych
- wdrażanie do zachowań bezpiecznych na drodze, a także podczas gier i zabaw
- zwrócenie uwagi na niebezpieczeństwa wynikające z posługiwania się przez dzieci niebezpiecznymi narzędziami: np. nóż, nożyczki, zapałki
- kształtowanie gotowości niesienia pomocy poszkodowanym.FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, instruktaż, symulacja, gry dydaktyczne.
2. ŚWIETNY ZE MNIE DZIECIAK.
Jesteśmy pewni, że każde dziecko ma w sobie coś, co czyni go wyjątkowym. Wiemy też, jak trudno czasami zauważyć swój talent, który powinniśmy rozwijać. Te zajęcia mogą stać się pierwszym krokiem do budowania własnej wartości.
CEL: Zapoznanie dziecka z procesem uczenia się na własnych błędach.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- trenowanie pozytywnego myślenie o samym sobie i innych
- umiejętność kulturalnego przyjęcia i udzielenie krytyki
- doskonalenie współpracy w grupie
- doświadczanie radzenia sobie z niepowodzeniem w bezpiecznych warunkach
- trening wytrwałości w dążeniu do zamierzonego celu. FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne,
3. JESTEM SUPERBOHATEREM – ROBIĘ COŚ DOBREGO DLA INNYCH.
Suberbohater, to nie osoba w kostiumie z nadprzyrodzonymi mocami. Prawdziwy bohater rodzi się w naszych sercach za każdym razem, kiedy pomagamy innym i kiedy uczymy jak pomagać. A pomagać może każdy i ten duży i mały.
CEL: Rozwijanie umiejętność mądrego pomagania innym. Empatia rozumiana jako swoista zdolność rozumienia drugiego człowieka.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- dziecko opisuje ideę, formy i korzyści płynące z wolontariatu
- rozwijanie wrażliwości i uważności na potrzeby innych osób
- analizowanie możliwości pomagania w swoim bliskim otoczeniu (klasa, dom).
FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama.
4. ZNAM SWOJE EMOCJE.
Radość, smutek, strach, gniew złość, to tylko niektóre z emocji spotykane przez każdego z nas w codziennym życiu. Pomagają nam one zrozumieć, co jest dobre, a co już niekoniecznie. Emocje są jak drogowskazy, dzięki którym wybieramy w życiu właściwą drogę. Dlatego tak ważne jest, aby o emocjach uczyć już od najmłodszych lat.
CEL: Rozpoznawanie emocji takich jak – strach, radość, smutek, złość.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- nazywanie emocji, pokazywanie emocji i odczytywanie emocji innych
- rozpoznawanie emocji na podstawie tonu głosu, mimiki i gestów
- umiejętność wskazywania, co wywołuje emocje
- integracja, nabywanie umiejętności do pracy w grupie.
FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.
5. PIĘKNY ŚWIAT WOKÓŁ NAS.
Ziemia, to niezwykła planeta, pełna uroku, wdzięku i niespodzianek. Każdego dnia odkrywa swoje oblicza, sekrety i obdarowuje wszystkie istoty, które na niej żyją, tym co najlepsze. Nasza planeta jest doskonała, natomiast my ludzie cały czas musimy uczyć się jak żyć w zgodzie z naturą, w jaki sposób rozwijać się, by nie zakłócać naturalnego cyklu życia, jak czerpać a nie niszczyć. Przed nami wiele nauki, ale koniecznej by żyć.CEL: Uświadomienie roli przyrody w świecie. Rozwijanie świadomości ekologicznej.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- dziecko potrafi wyjaśnić, jak brak segregacji śmieci wpływa na klimat
- rozwijanie wyobraźni poprzez tworzenie własnego produktu recyklingowego
- dziecko potrafi wyjaśnić, że nie wszystko, co go otacza jest częścią przyrody
- zespołowe przeprowadzenie obserwacji w terenie i samodzielne wyciąganie z nich wnioski.
FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.
ZAJĘCIA EDUKACYJNE DLA KLAS IV – VIII (prosimy o wybór maksymalnie 1 zajęcia edukacyjnego)
1. UDZIELAM PIERWSZEJ POMOCY.
Udzielanie pierwszej pomocy, to jedna z najważniejszych umiejętności, jakie powinien posiąść każdy człowiek, nawet nastolatek. Znajomość zasad w tym zakresie, pozwala umiejętnie reagować w sytuacji zagrożenia zdrowia i życia, a zapewnienie wsparcia i pomocy poszkodowanym do momentu przyjazdu wykwalifikowanego zespołu, niejednokrotnie stanowi bezcenną pomoc. Nigdy nie jest się za małym, aby uratować czyjeś lub swoje życie.CEL: Nabycie umiejętności niesienia pomocy, poznanie zachowań sprzyjających bezpieczeństwu ludzi i przyrody.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- uczenie właściwych zachowań w różnych sytuacjach i umiejętność korzystania z doświadczeń
- uwrażliwianie na zagrożenia sytuacyjne
- przekazywanie treści rozwijających zdolności dostrzegania różnego rodzaju związków i zależności przyczynowo-skutkowych
- kształtowanie nawyków i wyobraźni, rozbudzenie wrażliwości.
FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, instruktaż, symulacja, gry dydaktyczne.
2. EMOCJE POD KONTROLĄ.
Wymykające się spod kontroli emocje takie jak złość, strach czy smutek, stanowią częste źródło problemów zarówno w szkolnej ławce, w domu, jak i podczas zabaw z kolegami. Chcąc pomóc dzieciom nauczyć się panować nad emocjami, czy wyjaśnić w jaki sposób reagować na agresję, konieczne jest wzbudzenie ich zaufania i przekonania, że zawsze mogą liczyć na nasze wsparcie.
CEL: Poznanie nieagresywnych sposobów radzenia sobie ze złością, agresją i przemocą.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- umiejętność rozpoznawania własnych emocji w różnych sytuacjach życiowych
- analiza własnych reakcji i strategii związanych ze złością, agresją i przemocą
- dziecko oswaja negatywne emocje, potrafi poradzić sobie w sytuacji agresji, przemocy, w chwili emocjonalnej złości.
FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.
3. POLUBIĆ SIEBIE.
Hormony szaleją, zmienia się sylwetka, często konieczność sprostania wymaganiom najbliższego otoczenia, kolegów, potężna chęć bycia akceptowanym, a niejednokrotnie egzaminy i wybór nowej szkoły. Jak właściwie pomóc młodej osobie z natłokiem myśli i emocji, pełnej lęków i obaw? Czy jestem fajny? Czy nadal chcą się ze mną kolegować? Czy odnajdę się w nowym miejscu? Nasza sugestia: zacznijmy od tematu poczucia własnej wartości.
CEL: Poznanie sposobów dbania o poczucie własnej wartości.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- umiejętność określenia własnych mocnych i słabych stron
- dziecko ma poczucie własnej wartości i ma świadomość dlaczego warto o nie dbać
- umiejętność docenienia wsparcia, jakie otrzymuje się od innych osób
- dziecko zna i stosuje sposoby, którymi wzmacnia poczucie własnej wartości.
FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.
4. POTRAFIĘ BYĆ MĄDRYM W SIECI.
Sieć internetowa stała się globalną wioską z ogromnymi możliwościami i tak, jak w każdej wiosce spotkać w niej można przyjaciół, kolegów, ale też osoby, których intencje nie są szczere. Czasami zdawać by się mogło, że w globalnej wiosce można zostać kim się chce, że jest to miejsce bezpieczne, a to nic bardziej mylnego. Internet, to odzwierciedlenie naszego świata, który jest tak samo piękny, jak i niebezpieczny. Chcemy rozmawiać o tym, jak odnaleźć w wirtualnej rzeczywistości, jak wystrzegać się niebezpieczeństw, a jednocześnie korzystać z dostępnych tam zasobów.
CEL: Uświadomienie, jak aktywność działania w Internecie wpływa na zdrowie, wizerunek i bezpieczeństwo. Uświadomienie potrzeby poznania swoich mocnych stron.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- dziecko zna zagrożenia dla wizerunku i własnego bezpieczeństwa związane z nierozważnym korzystaniem z Internetu
- potrafi świadomie i rozważnie korzystać z Internetu
- potrafi nazwać swoje mocne strony, pasje i zainteresowania
- wie, że świadomość swoich mocnych stron, poszukiwanie ich i łączenie ze swoimi zainteresowaniami może być pomocne w mądrym korzystaniu z sieci.
FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.
5. POMAGAMY – WYGRYWAMY.
A może Siła PomocyKażdy, kto choć raz pomógł drugiej osobie czuł siłę, radość i moc. To uczucia, które stanowią największą nagrodę jaką można sobie wyobrazić. W sytuacji idealnej ludzie pomagają nie dla korzyści, ale właśnie po to, by czuć tę pozytywną energię. Wierzymy, że wśród uczestników naszych warsztatów uda nam się zaszczepić chęć niesienia pomocy.
CEL: Uświadomienie korzyści, jakie daje pomoc potrzebującym. Zapoznanie z ideą działania wolontariatu.
CELE SZCZEGÓŁOWE:
- świadomość korzyści jakie płyną z bycia wolontariuszem
- znajomość pojęcia wolontariatu
- umiejętność pracy w zespole
- rozumienie potrzeby pomocy innym oraz świadomość wpływu jej niesienia na własny rozwój.
FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.
6. EKOŻYCIE W ŚWIECIE NIE EKO.
Mówi się, że potrzeba jest matką wynalazków, i tak człowiek tworzył rzeczy przełomowe, fenomenalne, budzące zachwyt i ułatwiające życie ludziom na całym świecie. Rewolucja technologiczna przyczyniła się do wielu nieodwracalnych w skutkach efektów. Teraz przyszedł czas, by ochronić to, co zagrożone i odnowić choć część tego co utracone. W końcu Ziemia to nasz dom, o który trzeba dbać.
CEL: Uświadomienie, jakie działania może podjąć każdy człowiek w dziedzinie ochrony środowiska.
FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ: pogadanka, burza mózgów, ćwiczenia indywidualne oraz praktyczne w grupie, obserwacja, inscenizacja, drama, gry dydaktyczne.
ZAJĘCIA I SPRZĘT OGÓLNODOSTĘPNY (niepodlegający wyborowi)
- BATUT – w naszym ośrodku dysponujemy batutami, czyli specjalistyczną trampoliną do wykonywania wysokich skoków. Batuty osłonięte są specjalną siatką, która gwarantuje bezpieczną zabawę, a nasi instruktorzy z pewnością zaprezentują Wam wiele ciekawych ćwiczeń na batucie.
- GIBON – czy chodzenie po linie to nadal sport? Oczywiście, że tak. Slackline to idealna forma ćwiczeń angażująca zarówno ciało jak i umysł. Dysponujemy profesjonalną liną, dzięki której każdy zainteresowany będzie mógł przekonać się jak ważne jest zachowanie równowagi w życiu.
- SALA GIER:
- 2 stoły do tenisa stołowego
- 2 stoły do gry w piłkarzyki
- stół do cymbergaja
- dart
- stół bilardowy
- zestaw gier planszowych oraz stolikowych.
ZAJĘCIA UZUPEŁNIAJĄCE
(mogą zostać wykorzystane w przypadku wolnego czasu, co raczej zdarza się bardzo rzadko)
KOMPLEKS BOISK WIELOFUNKCYJNYCH DO:
- koszykówki
- piłki siatkowej
- piłki nożnej
- siatkówki plażowej
- unihokeja
- rugby
- krokieta
- gry w bule
- tag rugby
Boiska są oświetlone, o odpowiedniej nawierzchni. Znajdzie się również miejsce dla wiernych kibiców.
ŚWIADCZENIA
Cena podstawowa obejmuje:
- transport komfortowym autokarem (rozkładane fotele, klimatyzacja, barek, DVD),
- zakwaterowanie w Ośrodek kolonijnym ‘Kulka’, 5/6 osób z łazienkami,
- 3 posiłki dziennie, pierwsze świadczenie – obiad w dniu przyjazdu, ostatnie – śniadanie w dniu wyjazdu,
- kierownik i animatorzy z ramienia organizatora odpowiadający za realizację programu, opieka nauczycieli,
- ubezpieczenie TU Europa (Standard PLUS, KL 30.000 EUR, NNW 5.000 EUR, BP 500 EUR, OC 50.000 EUR),
- gwarancję ubezpieczeniową, fundusz gwarancyjny. opaski ICE
?
Cena podstawowa nie obejmuje:
- ubezpieczenia od rezygnacji.
?
CENY
Liczba uczestników/Termin | 3 dni* | 5 dni* |
50+ kwiecień/wrzesień | 499,00 zł | 670,00 zł |
30+ kwiecień/wrzesień | 629,00 zł | 790,00 zł |
50+ maj lub czerwiec | 550,00 zł | 730,00 zł |
30+ maj lub czerwiec | 660,00 zł | 890,00 zł |
* Do ceny należy doliczyć koszt transportu.
PROGRAM CONTENT LEARNING – w cenie | |
Zajęcia językowe | W CENIE |
Materiały edukacyjne | W CENIE |
PROGRAM CONTENT TRAVEL – dodatkowo płatny | |
OPCJA 1 | |
Kórnik, Rogalin, Puszczykowo: neogotycki zamek i arboretum w Kórniku, barokowy pałac Raczyńskich w Rogalinie, Pracownia Literacka A. Fiedlera w Puszyczkowie. | 80 PLN/os |
OPCJA 2 | |
GNIEZNO – Muzeum Archidiecezji Gnieźnieńskiej, Muzeum Państwa Polskiego, Katedra – Sanktuarium św. Wojciecha. | 80 PLN/os |
OPCJA 2 | |
BISKUPIN – Najbardziej znany obiekt archeologiczny w kraju, ukazujący życie w kulturze łużyckiej. | 70 PLN/os |